Nieuwjaar in bangkok!!!!

1 januari 2014 - Bangkok, Thailand

Dag allemaal,

EEN GELUKKIG EN VOORSPOEDIG 2014!!!!

Op 31/12  21u plaatselijke tijd zijn we op onze bestemming aangekomen en nog wel zonder problemen. Dat de reis nu lang of vermoeiend is geweest( of niet) het was nu eenmaal oudjaar en dat gingen we vieren, jetlag of niet. Valiezen gedropt en naar the place to be: Khaosan Road: AMBIANCE van hier tot ginder achter. Onze hongerige magen gevuld met een echte Thaise Curry en dorst gelest( eerst al gedaan) met een goei grote pint! We keken onze ogen uit naar alles en iedereen rondom ons, zo een massa mensen in de meest "gedurfde outfits" en alles flikkerde en kleurde, schitterde met op de achtergrond de schetterende muziek die de bars en cafés naar buiten spuwden. GEWELDIG!!

We zijn ook even enkele straten verder gaan kijken naar de meer traditionele Thaïse  Nieuwjaarsactiviteiten...heel braafkes. Snel weer naar de uit de band springende K-Road. Om 2u kwam het klopje, we verlieten het bruisende feestgedruis en dropen wijs af, moe maar voldaan, te voet!

We hebben ons ontbijt gemist deze morgen, maar onze trip is vrij goed ingezet.

Groetjes en tot de volgende..

1. Jacobus Jan:
    Dag Gert&Rene,

Eerst en vooral een gelukkig nieuwjaar en goede gezondheid gewenst.
    Zo te horen hebben jullie het jaar al goed ingezet!doe zo voort, jullie hebben dit dik verdient.
    Ben al benieuwd naar het verder verloop.
    Vele groetjes Monique&Jan
  2. Maria en Eddy:
    Hello Gert en René,

Wij wensen jullie een gezond en vreugdevol 2014!
    Aan de foto te zien is jullie eerste dag van 2014 al voortreffelijk gelukt.

Groetekes,
    Maria en Eddy
  3. Magd:
    Dag Gerd en René,
    wat een leuke start. Het kan niet anders dan een goed jaar worden voor jullie. Geniet er dus ten volle van. En geef die jetlag snel een stevige klop.
    Magd
  4. Vera en Marc:
    1 januari 2014
    Eveneens een gelukkig nieuwjaar! Veel plezier op jullie reis!!
  5. Marijke Degrauwe:
    1 januari 2014
    Amai , de eeuwige jeugd, zo te lezen, met al dat feestgedruis !
    Voor jullie een gezond en wondervol 2014 !
    Marijke
  6. Maria en Mil:
    2 januari 2014
    Dag René en Gerd,
    Ook van ons een gelukkig en prettig 2014. Zo te horen (eigenlijk lezen) hebben jullie je al goed geamuseerd. Doe dit zo verder en tot het volgende verhaal. Veel plezier!
    Maria en Mil
  7. Ons Hilda en Paul:
    2 januari 2014
    Hey René en Gerd,
    Na drie computerloze dagen zie ik jullie foto en verhaaltje.
    Ook van ons een gelukkig en gezond 2014. Wij hebben het goed ingezet, tot in de vroege uurtjes: vandaar dat het nu rust geblazen is. Groetjes, ons Hilda en Paul