Kerstperiode

23 december 2013 - Tongerlo, België

Nog even een leuke week met familie en vrienden, een hapje ( nogal vele hapjes) en een drankje, de week gaat snel, het vertrek nadert. Aftellen...

1. Marijke Degrauwe:
    23 december 2013
    Geniet van deze dagen en nuttig nog vele hapjes, want wanneer de wildernis ? nadert heb je al wat reserves.
    Liefs, Marijke
  2. Gerda en Roger:
    23 december 2013
    We wensen jullie een heel gelukkig nieuwjaar en vooral een prachtige reis.We zijn zeer benieuwd naar de ongetwijfeld straffe verhalen.
  3. Benni&Ria:
    23 december 2013
    Om het op de oude volkse wijze te zeggen "zalig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar". Laat jullie de resterende dagen in België maar eens goed verwennen, en slaap op beide oortjes! Hier in (Allemagne en Pro) is alles dik in orde, heb juist nen 51 gedronken;-) op de gezondheid en de Provence. Laat de verhalen maar komen.
    Knuffels,
    Ria, Benni
  4. Maria en Denni:
    24 december 2013
    Wensen jullie een gelukkig nieuwjaar. Zijn zeer benieuwd naar de reisverhalen. Knuffels.
  5. Francis Bevers:
    30 december 2013
    Hey Gerd & René, van ons ook een Gezond en Gelukkig 2014 gewenst en vooral een boeiende reis langs de Mekong. Laat je verhaal maar komen, elke dag als je tijd moest hebben. Ondertussen hebben wij er hier in het koude België ook al goed aan gewerkt om onze vetreserves op te slaan tijdens deze feestdagen. Hou jullie sterk, Cis & Lotte
  6. Benni&Ria:
    1 januari 2014
    Oeps, geweldige ambiance daar in het verre Bangkok.
    Vanuit de zonnig Provence wensen we jullie een ongelooflijk geweldig, sfeervol 2014, laat de verhalen maar kome wij zitten op het puntje van de stoel om de reisverslagen te lezen.
    Knuffels,
    Ria en Benni
  7. Francis Bevers:
    1 januari 2014
    Tussendoor wens ik jullie nog van harte een Gezond en Vreugdevol 2014 en vooral een spannende en mooie reis ...

Cis & Lotte