nog even een omwegje

20 december 2013 - Toulouse, Frankrijk

Het is zover, het huis is leeg en proper, alle bagage geladen, kerstvalies voor België en Nieuwjaarsrugzakken voor Azië. Toulouse, met dochter Liesje en Julien nog even gezellig tafelen en dan naar België. We zitten nog volgens plan, maar ja, het begint nog maar...

Ria en Benni, gelijk het "werkreglement" zou zeggen, ons huisje beheren als een goede huisvader en huismoeder...daar twijfelen we niet aan. Succes.

1. Martine De Doncker:
    20 december 2013
    Geniet ervan!!! en ik kijk uit naar de verhalen!
  2. Luc en eliane:
    we wensen jullie goede reis,zorg goed voor elkaar en geniet met volle teugen van al het mooie die deze reis jullie zal bieden,kijken vol ongeduld uit naar jullie verslagen
  3. Marijke Degrauwe:
    20 december 2013
    Een fijne en veilige reis en een bruisende gezondheid !
  4. Ons Hilda en Paul:
    Hier zit ik dan weer aan de computer, te kijken om een verhaaltje te lezen.
    Net thuis van " den Egger ", van een dixy trixy kerstband (of hoe moet ik het noemen). Een reuze meevaller, maar ik ben er zeker van dat het kerstconcert van ons, morgen, een even grote meevaller wordt, als het al niet beter is.
    Groetjes, tot binnen een paar dagen,-------- ons Hilda