Fotosessie

5 januari 2014 - Luang Prabang, Laos

Deze foto's horen bij onze  2 laatste dagen in Bangkok. Om ze in de juiste volgorde te bekijken moeten jullie van achter naar voor gaan.

1. Ingrid:
    5 januari 2014
    Sjoekes,

die foto's vertellen wel veel, twee gelukkige gezichten en veel verwondering... Blijf ons op de hoogte houden. Vanaf morgen zijn mijn overuren weer even op en moet ik er tegenaan!!! zo roeren in wok zou ik anders ook wel eens graag doen!!
    kus
    ikke
  2. Benni&Ria:
    5 januari 2014
    Bij elke foto begin je naar de details te kijken. ’T is gewoon onvoorstelbaar en dan vraag je– je af, hoe doen, of misschien beter hoe deden ze het!! Bij de twee sterke schouders foto “Stutten de Wat” moet je eens even stil blijven staan, kijk eens naar elkaar en… Ga met een brede glimlach verder.

Op naar het volgende
    Groetjes,
    Ria en Benni
  3. Francis Bevers:
    6 januari 2014
    Hey Gerd & René, mooie en leuke foto's die jullie ons hebben getoond. blijkbaar zie je toch in elk land of plaats in de wereld waar je komt dat er toch een rijke voorgeschiedenis heeft bestaan. Niettemin toch de moeite om hier bij stil te staan en er naar te kijken. Jullie zien er goed ontspannen uit en het bier en het eten laten jullie ook goed smaken precies, geniet er maar van. Hier wil het maar niet winteren, we beleven hier een winter van om en bij de 13°C. Leuk dat jullie de gebeurtenissen met ons kunnen delen. Dikke knuffel, Cis & Lotte