labtop probleem

7 februari 2014 - Kâmpóng Cham, Cambodja

Beste reisvolgers. zoals enkelen van jullie reeds opmerkten, de verhaaltjes volgen niet zo vanzelf meer en foto's zijn nu ook een probleem geworden. Mijn labtop wil niet meer!!! Alles moet nu met tablet gebeuren en de mogelijkheden van dit communicatiemiddel zijn beperkt (voor mij toch). Verder is het ook zo dat internet in Cambodia niet evident is.

nietongrust zijn,met ons is alle Ok, verhaaltjeskomen in uitgesteld relais.

Gerd en Rene

Onze

Groetjes

1. Vera en Marc:
    7 februari 2014
    Jammer! Verhalen en foto's zijn zo leuk! Maar gelukkig gaat alles goed met jullie.
    Groetjes,
    Vera en Marc
  2. Veerle:
    7 februari 2014
    Zolang dat met jullie alles goed is de rest kunnen we wel in vertraagd relais bekijken.
    Groetjes Veerle en Frank en de kids
  3. Maria en Eddy:
    7 februari 2014
    Hello Gerd, ik denk dat jullie onze email via laptop niet gekregen hebben. Sorry, maar daarom eens proberen langs deze weg.
    We zouden graag ons verlof vastleggen van 10 mei tot 17 mei (achterste gite beneden)
    Groetjes Maria en Eddy
  4. Magd:
    7 februari 2014
    Amaai jullie sleuren èn een laptop en een tablet mee in die rugzakken. We zullen de verhalen dan inderdaad wat uitgesteld lezen en ook de foto's later bekijken. Het is een geweldige reis die jullie daar aan het maken zijn, maar is dat ook niet geweldig vermoeiend?